*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

25 Φεβρουαρίου

ΑΛΗΘΕΙΕΣ

25 Φεβρουαρίου
Είναι πράγματα που δεν κατέθεσα ούτε στην Εισαγγελέα Αθηνών όταν με κάλεσε, ούτε και στην Εξεταστική…αλλά υπάρχουν καταγεγραμμένα σε ΓΡΑΠΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ του «Μ» (2008), περίοδο που ο »δικός μας» Αλέκος ήταν Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης κι έβαζα το χέρι μου στη «φωτιά» γράφοντας ότι, «δεν υπάρχει καμία ΥΠΟΓΡΑΦΗ του, στις περιβόητες ανταλλαγές»…αφού ο ίδιος στη γιορτή του, μου το ΟΡΚΙΖΟΝΤΑΝ !!!
-Σήμερα λοιπόν προβαίνω σε μια ακόμη σημαντική «αποκάλυψη»….
Στα «ξαφνικά» λοιπόν, -δεν έχει ξεσπάσει ακόμη το σκάνδαλο της Μονής- ο αγωνιστής δικηγόρος Θανάσης Ξυνίδης μου αποκαλύπτει ( 21 Μαρτίου 2008) ότι «οι καλόγεροι-Businessman ξανάρθαν στη Ξάνθη και μάλιστα συναντήθηκαν με τον Πρόεδρο της Αναπτυξιακής Π. Λύρατζη (στενός συνεργάτης του Υπουργού) προσπαθώντας να περάσουν δύο παλαιά κτίρια που βρίσκονται στον Αλιευτικό Συνεταιρισμό Βιστωνίδας, μέσα από τα ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης LEADER PLUS!!!!
-Και μάλιστα με τις…ευλογίες του «δικού» μου Κοντού που είναι ενήμερος όπως μου λεει ο Θανάσης που ενημερώνει και τον Μητροπολίτη μας!!!
Βγαίνω και το κάνω ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ στις 27 Μαρτίου 2008, με «εξοργισμένη» αντίδραση του Μητροπολίτη Ξάνθης που καλεί τον Λύρατζη και του ζητάει εξηγήσεις …! Και «συμβουλεύω» τον Υπουργό, «θα μας κάνει ζημιά αυτή η ιστορία. Βγες, διέψευσέ το και πες τον Λύρατζη να σταματήσει τα…ΤΡΑΠΕΖΩΜΑΤΑ μαζί τους!!! Και δυστυχώς με «έγραψε» κανονικά…!

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »